agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-02-27 | [This text should be read in romana] |
1.Tirbușonul, cotidian adresat categoriilor cu vârstă activă
ca pe un ou cu coaja subțire dimineața ne leapădă-n jet pe marginea drumului de mulțumire împrăștiem un miros verde crud ceva între talk-show și aripioare picante în jur vrăbiile cad secerate cele rămase își strâng piuitul și îl înghesuie în fisura primului zid toate astea ne bucură pentru fiecare vrabie moartă vom înființa o organizație non-profit și grupuri de sprijin pentru pisicile fără stăpân. 2.Diazepam, revistă bilunară a sociologilor amatori uneori când mai auzim de-un cutremur ori de tragedia urșilor polari observăm că trăim și faptul acesta ne tulbură ca atunci când plecăm în vacanță și ne tot întrebăm dacă nu cumva am uitat robinetul deschis. 3.HotDogNews, ultima oră: din lipsă de fonduri pentru restaurarea cărților vechi Noe a rămas pironit cu un solz de lemnul catargului. acum patru secole și-a-nghițit măseaua de minte. datorită protestelor ultimei perechi de balene albastre la recentul summit s-a aprobat o subvenție pentru apa de gură și înființarea unei religii cu taxă inversă.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy