agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-03-19 | [This text should be read in romana] |
E ziua mea și-ți cer să mă faci fericită,
Să simt,să simt că sunt din nou iubită. E atît de simplu să-mi fii acum aproape Să simt al tău fior ce m-alină în noapte. Dar să știi,nu va fi cum eu îmi voi dori, Căci viața e prea scurtă și nu vei reuși. O zi din viața noastră nu te va schimba Dar cît mi-aș dori să știu că totul conta. E ziua mea,dar sufletul îmi este trist Și nu vreau să văd în fața mea artist, Ci o întruchipare divina ce seamăna cu tine, Să privesc prealung și să nu mă pot abține. Nu vei putea dorința mea să mi-o realizezi, Simt aceasta în mine,dar știu că nu mă crezi Îmi este greu,dar simt că tu mă minți Și ce păcat,căci noi nu am fost sfinți. E ziua mea,dar rămîne zi doar pentru mine, Căci nu vreau pe nimeni alături afară de tine, Dar anume tu,ești cel ce astăzi mă respinge Și doar în amintiri simt cum mîna ta m-atinge. Nu vreau să te mai rog pe tine azi nimic Ființa mă doare și lacrimi curg pic cu pic Voi pune puctul azi pe boala din viața mea, Căci iubirea mea nu poate cerși din inima ta.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy