agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-07-06 | [This text should be read in romana] |
Imaginea Romトハiei テョn lume .
Hai sト rテョdem cu luare aminte. Mai テョn glumト mai テョn serios,La perversitatea momentului rテョdem pentrucト Romトハul este acela care rテョde テョncト din inimト. Rトツnind UN hilarious 窶徂umour Negros 窶徑a orice propoziネ嬖e. Fトツテョnd haz de necaz, Cuvinte care rezoneazト テョn mintea noastrト, Prin la 窶 Lirica de searト窶 テョnainte de culcare.la povestirii de noapte, retrトナm amintirii care redeネ冲eaptト in sufletul nostru de cトネトフorii prin lume fapte ネ冓 iar fapte. Versiunea corespunde originalul Oriunde ai テョntテョlnii un romトハ.Insulta,descurajarea, persiflarea sテョnt surorii gemene, Decii din tatト テョn fiu odrasla o sト-i semene; Chiar ネ冓 テョn sテョnul neamului spre deosebire de romii care sテョnt uniネ嬖,sociabili ネ冓 iertトフori. Deci iatト de ce un popor civilizat cum este romトハia este hトビネ孛it ネ冓 nu poate ajunge nici dupト 20 de anii de la eliberare de sub jugul communist ネ卞 テョネ冓 facト o reputaネ嬖e bunト.ネ冓 o ネ嫗rト prosperト; Strトナnul ネ冓-o spune: dacト ei Romトハii nu sテョnt recunoscトフorii neamului lor,.tradiネ嬖lor,La ce recunoネ冲intト se ne aネ冲eptem de la ei? ネ亙 aネ兮 2 negrii analfabネ嬖 valorezト mai mult decテョt un romトハ doctorat. Asfel Romトハul nu Nu poate avea onoare in lume ネ亙 este tratat ca pe o unealtト de muncト La un preネ de nimic.pentru cト nu face nimic care sト-I テョnbunトフトκ嫺ascト existenネ嫗.ネ冓 sトナ apere valorea de om. Discrepanネ嫺le dintre cei bogaネ嬖i ネ冓 cei sトビacii in Romトハia trezeネ冲e la o bトハuialト drept o miネ冂are mafiotト テョn plinト dezvoltare. Descurajarea tinereii generaネ嬖i, cu metode din ce テョn ce mai Perverse este cテョt se poate de revoltトフor窶ヲChiar テョmi fac grijii nu pentru criza economicト cテョt pentru ce-a sufletescト a noului romトハ!.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy