agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2012-10-17 | [This text should be read in romana] |
nu zâmbi, --- ține-ți ochii reci, --- ești mai frumos așa. --- îmi place --- când te porți cu mănuși decupate. ---mi-ai spus --- în vis --- „eu am avut multe amante, așa ca tine...” --- și mă jucai pe vârful sprâncenelor --- și mă joci pe o sabie tăioasă... --- te cufunzi în sângele plăcerii mele. --- sunt o copilă, --- ce-ți șade în față --- dezbrăcată... --- cu tine --- nu mai sunt cum sunt --- când duc tenebre peste munți --- și ispitesc sirene-n mări, --- sunt doar ochi naivi --- ce se aprind ușor --- la pași de domn --- într-un oarecare improvizat dormitor. --- că sunt stele ce ne împung --- și nori de noxe ale negrului nostru --- sau că ne fac culcuș îngerii --- când ne biciuiesc privirile, --- ori că ar fi aripi de vultur --- și apoi un picaj de pe stânci, --- prețuiesc ceea ce se va ascunde --- în câteva microsecunde. --- îmi aprind țigara --- prin șoaptele noastre --- și cresc în pașii tăi tăcuți. --- îmi curm fumul --- spre nările tale --- și te iubesc --- superficial în zi --- și onest prin ițele lunii. --- iar cum actorii trebuie să joace o comedie --- în noaptea morții unui suflet drag, --- eu trag cortina zâmbind --- și joc mai departe.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy