agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2012-12-04 | [This text should be read in romana] |
Câteodată uităm că suntem oameni și deghizându-ne în fluturi, trăim o viață într-o zi.
* Iubirea este pâinea sufletului. * Noaptea este anotimpul demonilor din gânduri. * Ce este rațiunea dacă nu strop de luciditate și ce este luciditatea dacă nu încercarea infatuată de a găsi răspunsuri acolo unde nu sunt de fapt întrebări? * Omenia- iată un cuvânt la care animalele ar izbucni în hohote sarcastice de râs daca ar fi posibil, însă poate tocmai de aceea animalele nu pot vorbi, pentru a lasa omului iluzia că este superior. * Obișnuim să spunem cu un iz de înalt romantism, că ne place mirosul de iarbă cosită, însă realizam oare că de fapt ne place mirosul sângelui ierbii? * Pardox-Avea pești în acvariu și pește prăjit pe masă… * Câteodată amestecăm în mojarul sufletului tihna unei clipe și ne ungem cu ea inima care pentru o secundă amuțește , oprind sângerarile gândului. * Din dorința de a avea totul sub control, sau poate din plictiseală, omul a inventat timpul, reușind să-și reducă viața la un crâmpei insignifiant de timp, astfel inventând timpul, omul a inventat de fapt..nimicul. * Omul singura ființă înzestrată cu rațiune, pe care o folosește ca “ornament” pe post de argument. * Omul se agața de angoase și temeri, apoi le etalează într-o încercare deplorabila de a-și evidenția profunzimea , încercare nascută din narcisism și din placerea și erotismul autocompătimirii. * “Era atâta liniște ca îți auzeai gândurile “, de aceea adeseori preferăm gălagia, evadând din noi. * Nu pot admira cu toată sinceritatea actorii, cel mai mare talent al lor este sa se prefacă, actoria este pe undeva înșelaciune ridicată la rang de artă. * Uneori lumina se reflectă în lume strâmb, ca într-o oglindă distorsionată, atunci se întamplă să ne întoarcem singuri spatele și să îi lăsam pe ceilalți să ne iubească .. * Este suprinzător de eliberator momentul când constați că cineva din afara ta , te poate iubi mai mult decât te iubești tu, poate pentru că atunci cand vine vorba de noi înșine suntem preponderent superficiali. * Realitatea este iluzia personală a fiecaruia dintre noi(vedem ceea ce vream să vedem , ceea ce căutam ), poate ar trebui să căutăm adevărul evitând iluzia realitații.. * Pe undeva îi compătimesc pe cei care fac performanță, indiferent de domeniu- iși risipesc viața pentru a excela într-un singur domeniu, uitând poate să exceleze trăindu-și viața. * Iubirea nu există astăzi și mâine dispare-iubirea adevarată transcede timpul, spațiul și limitarile ființei umane. * Cuvintele ne-au fost date întru armonie, nu pentru a fi aruncate drept arme albe în fața celuilalt, mâinile ne-au fast date pentru a mângâia. * Superioritatea nu ți-o arăți prin cuvinte, ci prin abilitatea de a trece peste ele, rămânând centrat în iubire. * Suntem îngeri căzuți cerând îndurare la picioarele iubirii.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy