agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2014-02-06 | [This text should be read in romana] | Va muitumesc pentru raspunsul dv. competent ! Poezia NECORECTATA de dvm face parte din volumul meu CIOBURI DE DRAGOSTE editat de Editura JUNIMEA in 1999 cuISBN 973-37-0449-O ! A dorit o colaborare dar! Va doresc mult succes! Serios? Și în volum a fost publicată așa, fără diacritice și cu greșeli de tastare? Foarte grav, dacă este așa... Corectați-vă textul și va fi aprobat. Nu știm la care "răspuns competent" vă referiți, probabil la încadrarea "refuzat pentru corectură". Cât despre text: jalnic. iată textul: Ratacesc pana poezie de enea constantin [rolatros] 2014-02-05 Ratacesc pana La malul chipului tau,ratacesc pana imi adun gandurile in colivii de curcubee cutreier ciobul dragostei din tine galopand imagini reci. Singur plutesc pe umbra pasilor tai nisipul imi construieste castele parul tau ma orbeste cu intrebari! Lipit cu alge,ravasit in tonuri absurde ratacesc pana la malul chipului tau cutreier ciobul dragostei din tine!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy