agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2014-12-20 | [This text should be read in romana] |
- Conceptele, cuvintele ne dau o imagine foarte aproximativă despre realitatea la care se referă.
- Fiecare om poartă în germen sămânța devenirii sale: depinde de el ca să ajungă curat ca un sfânt sau ca un înger sau poate un criminal odios. - Decepțiile provin din prea multele noastre dorințe de pe urma cărora am cules numai deziluzii. - Toate gândurile, vorbele și faptele noastre vor sta în preajma noastră la Judecată să ne apere sau să ne acuze. - Am cunoscut oameni mulțumiți de traiul lor și care se considerau fericiți, dar ei nu trăiau ci vegetau. - Fiecare se înalță în viață numai până unde reușește să ajungă. - Cosmosul are o structură unitară, trăsăturile lui se regăsesc și în structura corpului omenesc. Între cosmos și corpul omenesc se află o armonie intimă și o tainică rezonanță. - La un suflet sănătos rezultă un corp sănătos. La un suflet bolnav rezultă un corp bolnav pe care în zadar încearcă medicii să-l facă sănătos, ignorând partea sufletească. - Cine trăiește cu gândul numai la viața aceasta, nu o merită pe cealaltă. - Primește-mă suflete să-ți slujesc. Lumea aceasta nu e demnă de tine! - Smerenia, reprezintă cumințenia și înțelepciunea pământului. - Când m-a întrebat un copil de ce curg râurile, nu am știut ce să-i răspund.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy