agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2019-11-25 | [This text should be read in romana] |
Am citit テョntr-o zi despre o テョntテ「mplare care a avut loc pe linia tramvaiului 41. テ始 interesul cititorului redau ネ冲irea テョntr-o formト completatト ネ冓 uネ冩r modificatト: 窶敕始tr-o zi de Joi tramvaiul 41 a deraiat テョntr-o cunoscutト intersecネ嬖e din cauza unei pietre cトホutト pe ネ冓ne. Nu au fost rトハiネ嬖, iar circulaネ嬖a a fost reluatト dupト sosirea echipei de intervenネ嬖e.窶 Amintindu-mi ネ冓 alte テョntテ「mplトビi legate de aceastト linie de tramvai am ajuns la o concluzie surprinzトフoare: tramvaiul 41, care, tichie de mトビgトビitar, e considerat un metrou uネ冩r ネ冓 nu un tramvai oarecare, reprezintト chiar lumea noastrト cu valorile rトピturnate, avテ「nd テョn faネ崙 pe 4 ネ冓 nu pe 1 cum ar fi fost corect. Piatra cトホutト pe ネ冓ne ar putea fi chiar autorul acestor rテ「nduri ネ冓 care prin ideile sale ar putea eventual sト aducト niネ冲e schimbトビi benefice テョn lume. Nu ネ冲iu cine sunt lucrトフorii de la intervenネ嬖e ネ冓 テョn plus parcト prea uネ冩r am ...stabilit ca nu au fost rトハiネ嬖; テョn cazul unor schimbトビi radicale pot sト aparト rトハiネ嬖 sau chiar mai rトブ, Doamne fereネ冲e... Iar dacト lucrurile se テョntテ「mplau テョntr-o zi de Joi, テョnseamnト cト totul se desfトκ冩arト dupト o voinネ崙 situatト la nivel foarte, foarte ...テ始alt, Jupiter/Jovis fiind dupト cum se ネ冲ie mai-marele peste zei. ...Zilele trecute s-a petrecut din nou ceva notabil pe aceeaネ冓 linie de tramvai: abia plecat de la capトフul liniei tramvaiul a ciocnit un autobuz cu cトネトフori ネ冓 de data aceasta chiar au fost cテ「ネ嬖va rトハiネ嬖. Mesajul este clar: avem un nou guvern テョn urma ciocnirii dintre liberali si socialiネ冲i.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy