agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-11-19 | [This text should be read in romana] |
"Azi am calcat pe un melc. A facut 'poc!'."... Azi am calcat pe un suflet. Si l-am zdrobit sub talpa. A facut 'poc!' si s-a spart in bucatele.. l-am cautat pe jos si n-am mai gasit decat amintiri.. ..unde esti acum, suflete zdrobit? te-ai topit? te-ai risipit? sau poate ca nici n-ai existat niciodata si eu imi plang acum doar iluziile?
Azi cineva m-a strivit. un melc sau, poate, un suflet urias.. undeva in departare se aude o voce cantand.. o voce de femeie.. ..poate inalta imnuri de slava.. poate isi canta iubirea sau pierderea.. nu stiu.. de aici, de sub piciorul meu (piciorul *meu* pentru ca /acela care va strivi suflete isi va strivi propriul suflet/), vocea i se aude infundat.. sau poate e doar o femeie sugrumata care isi canta moartea.. --- Uneori e frumos sa cazi.. ..atata timp cat nu vezi pamantul prea bine poti sa-ti imaginezi ca zbori.. A inceput sa ninga.. ..probabil vine Craciunul.. de ce n-ar veni, in fond? Treceam prin fata unor vitrine si m-am intrebat ce imi doresc de sarbatori.. ..vitrinele erau goale.. ..am privit mai atent si mi-am vazut imaginea reflectata in sticla.. m-am intrebat cum mi-ar sta sub brad, intr-o cutie legata cu panglica, asteptand sa fiu gasit de catre /mine/, asteptand sa ma /regasesc/ sub un pom de Craciun.. ..Apoi am mers mai departe, ocolind cu atentie balta din fata mea... Dar e tarziu si cred ca vreau sa mai profit un pic de momentele in care inca mai pot zbura... Craciun fericit! (si cu cat mai putine balti)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy