agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-02-13 | [This text should be read in romana] | afară ninge ca-n poveste la pizzeria rondo e fum de țigară cântă ion suruceanu ascultă caloianu diviza hose popa gamarț și ceilalți în centrul atenției radu herinean erou național umblă cu cucuie în cap în loc de mulțumiri e spălat cu zoi de joi până joi de noi pe-agonia adunați și spunem că-i suntem frați dintr-o sacoșă împarte la toți revista conexiuni editată de laurențiu orășanu la new york pentru românii de pretutindeni discutăm despre literatură constatăm că epigrama nu-i hrean e comestibilă zice herinean o consumă și-i este pe plac e de leac nu-i basamac ar fi bine să edităm o antologie de epigrame câte zece fiecare să fim și noi în rând cu lumea să avem o celulă să vedem ce face fiecare căciulă chelnerul ne aduce pizza ca roata la căruță pățanii servesc câte un pahar de țepe(ș) iar fetele sărută șampania muscat că-i dulce cine n-a gustat ca fata înainte de măritat radu ne face poze cu obiective în culori roze m-am ales și eu cu ultima generație primul val cu un autograf de la radu herinean afară ninge ca-n poveste și am luat aer curat de m-a îmbătat dacă nu credeți că așa a fost priviți tvc 21 bună dimineața chișinău.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy