agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ The oak
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-04-10 | [This text should be read in romana] |
Pe-atunci nu intelegeam infinitul,
nu stiam ca eu si cu noi sunt fetele aceleiasi intrupari,abia mult mai tarziu am aflat ca exista maini care se cauta unele pe altele stapanite de-o dorinta inexplicabila. Mi-ai spus ca se numeste pasiune si ca are nu stiu ce rol in intelegerea infinitului. -Ce legatura au mainile cu infinitul? -Vei intelege tu.Vei intelege. Intr-o noapte am vazut doua perechi de maini,una mica si alba,cealalta aspra si ferma. Erau prinse-ntr-un joc al seductiei: se atingeau in graba,isi numarau degetele, isi sarutau unghiile apoi fara nici un preaviz se retrageau in colturile deferite ale visului meu.Se apropiau iar,mangaindu-se parca pierdute-n eternitate. Uneori se zgariau lasand sa se vada carnea inserata pe oasele albe ale timpului, sangele uneia patrundea prin porii celeilalte ajungandu-se astfel la un ciudat transfer de sentimente. Cand jocul se termina,mainile acestea ramaneau inclestate intr-o imbratisare muta. In zori ti-am povestit visul.Zambind,mi-ai luat mainile mele albe in mainile tale aspre si-ai inceput jocul de noaptea trecuta. Tarziu,in inclestarea muta a mainilor ai intrebat: -Acum intelegi infinitul?
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy