agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-03-30 | [This text should be read in romana] | Submited by Ela Solan
ÃŽntre o palmă È™i o jignire, suportăm întotdeauna mai bine palma. (Ecartèlement)
Cred în salvarea umanității, în viitorul cianurii... (Syllogismes de l’amertume) E lucru de mirare că perspectiva de a i se scrie biografia n-a descurajat pe nimeni de la ideea de a avea o viață. (Syllogismes de l’amertume) Toate apele au culoarea înecului. (Syllogismes de l’amertume) Singurătatea nu te învață că eÈ™ti singur, ci singurul. (Amurgul gândurilor) SperanÈ›a e o virtute a sclavilor. (Précis de décomposition) Este evident că Dumnezeu era o soluÈ›ie È™i că nu vom mai găsi niciodată o alta la fel de satisfăcătoare. (Cahiers) ObiecÈ›ie împotriva È™tiinÈ›ei: această lume nu merită să fie cunoscută. (Syllogismes de l’amertume) Suntem toÈ›i niÈ™te farseuri: supravieÈ›uim problemelor noastre. (Syllogismes de l’amertume) Nu scrii pentru că ai ceva de spus, ci pentru că vrei să spui ceva. (Ecartèlement) Gânditorul de primă mână meditează asupra lucrurilor; ceilalÈ›i, asupra problemelor. (De l'inconvénient d'être né) N-ar trebui să scriem cărÈ›i decât pentru a spune în ele lucruri pe care n-am îndrăzni să le mărturisim nimănui. (De l'inconvénient d'être né) La Zoo. Toate animalele au o È›inută decentă, cu excepÈ›ia maimuÈ›elor. SimÈ›i că omul e pe-aproape. (Ecartèlement) Să fi comis toate crimele, cu excepÈ›ia aceleia de a fi tată. (De l'inconvénient d'être né) Dacă am putea să ne vedem cu ochii celorlalÈ›i, am dispărea într-o clipită. (De l'inconvénient d'être né) Opinii, da; convingeri, nu. Acesta e punctul de plecare al mândriei intelectuale. (Aveux et anathèmes) Nu are convingeri decât acela care n-a aprofundat nimic. (De l’inconvénient d’être né) Nu merită să te sinucizi, deoarece o faci întotdeauna prea târziu. (Syllogismes de l’amertume)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy