agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-12-04 | [This text should be read in romana] |
....... asa cum a spus un mare politician " care este " , cand isi confirma existenta prin remarca " mananci , deci, existi" . De preferat ar fi fost sa vin cu ceva original , dar asa cum in lumea asta , doar " valorile" sunt promovate( si politicieni) , omul uita sa surprinda cu ceva original si spontan , alegand " valorile". Din cauza asta , toti suferim de o "boala" , aparuta in urma marketing-ului agresiv , facut de marile si micile companii , invadandu-ne cu tot felul de spoturi publicitare , in diferite moduri , la toate nivelurile. De aici avand tendinta sa credem ca tot ce nu e promovat , nu exista , tot ce nu e "in fata" , nu exista ..........nimic din ceea ce nu e "pus" in atentia noastra ........... un nimic , caci din "spate" , nepromovat , vin si-ti spun, te strig : Sunt aici , cumpara-ma! Hey !!!! sunt aici , exist ! te rog alege-ma si pe mine , pt o viata mai buna , te rog! foloseste-ma .........imi pare rau ca viata nu mi-a dat o "companie" cu renume , sa ,ma promoveze si pe mine !!!! te rog !!1 promit ca nu vei suna la protectia consumatorului .. Dar in fiecare zi , tip , dar nu ma "cumperi " caci nu sti de existenta mea , ce sa fac ?? sunt singurul care a vazut cum "usile" , se inchid ,fara ca cineva sa ma cumpere .E vina mea ca "firma " mea nu are un departament de marketing?
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy