agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-01-27 | [This text should be read in romana] |
Azi m-am hotarat sa las nefericirea altuia;
Eu am dus-o destul , am carat-o in spate de m-a cocosat , m-a adus de spate cam tare. Ma uit in oglinda si o vad. Gata , azi o las jos , de azi voi merge fara ea. M-am capatat cu ea acum mult timp , mi-a dat-o gratis , si...m-am bucurat ca de, nu platesteam nimic. Iaca acu o las si eu in drum s-o ia altcineva.De-o trece cineva pe drum si o va dori s-o ia , sa o faca , de nu... sa o calce o masina… Imi dau seama ca am portat-o pentru ca am vrut eu ;de ce oare am avut nevoie de atat de mult timp sa-mi dau seama? Iaca am si dat-o ; sper sa nu ma reintorc dupa ea. Deschid ochii si imi dau seama ca ....a fost un vis...zambesc visului si-i multumesc Azi am sa dau povara jos , si ma voi simti minunat ; voi lasa sa patrunda culorile calde in sufletul meu , voi vedea primavara care vine , voi vedea florile ciresilor , voi vedea cu ochii mintii ,si le voi simti mirosul... Azi voi vedea in mine ceea ce a vazut un prieten drag mie ... voi vedea.... un om... Multumesc prietene pentru ca mi-ai deschis ochii , multumesc visule....
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy