agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-03-25 | [This text should be read in romana] |
in clipe stinghere dintr-o noapte cruda,cand somnul a fugit si m-a lasat prada gandurilor cele mai fierbinti...
Prin fire de parfum distins si frageda dorinta, ajung la tine, copil incantator...Imbatata de aroma noptii vreau, sa te-ametesc cu un sarut...pierduti sa fim in gemete descatusate, in patimase placeri, nevinovate. Mmm…trec intr-o doara mana prin parul tau carliontat, iar tu… cu-o mana ma cuprinzi de mijloc, strangandu-ma la pieptul tau. Asa de bine e…si degetele mi le plimb pe chipul tau, privindu-te cu ochii mari, cu-o inocenta hoata. Te mai sarut odata ! Incet, cu tremur alintat, cu mangaieri suave, pe trupu-ti ce ravneste dorinte-ntunecate… Adrenalina creste ; Prin soapte inghetate, incet te-ntind pe spate …si trupul tau tresare cand te sarut... cu patimi desfranate... In lung preludiu plin de fantezie, cu grija mana-ti la pieptul meu o strang. Ooo, daaa… pe culmea fericirii sarutul cald ti-l simt, si-n sunete de harpa, usor, eu ma destind...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy