agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ The oak
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-05-02 | [This text should be read in romana] |
vine peste orașul meu un fel de primăvară la fel
de capricioasă ca mine mi-e atât de greu să-mi stăpânesc ramurile care È›ipă spre cer în soare sau în ploaie uneori, È›ipă după tine eram verde È™i albastră printre străzile gri când ne-am îmbrățiÈ™at, anul trecut am înghiÈ›it, că nu È™tiam ce să fac cu ea, o planetă ca un soare mai mic de-atunci sunt galbenă pe dinăuntru de obicei mă fac verde primăvara È™i mi se face sufletul pajiÈ™te dar fereÈ™te-mă iubitule de greieri mă inundă uneori, vin atraÈ™i de uimirea mea în faÈ›a sunetelor de primăvară È™i de antene fereÈ™te-mă altfel, când ai să mă regăseÈ™ti vei spune că am învățat să cânt fără de lacrimi, în neÈ™tire, fără de lacrimi apoi vei spune că nu sunt eu È™i va fi greu, va trebui mai întâi să culegi de pe mine toÈ›i greierii È™i să-i arunci la albine http://s52.photobucket.com/albums/g4/adinaungur/?action=view¤t=MOV04312.flv (te rog frumos sa observi filmuletul, e realizat astăzi, 1 mai, 2008 în piaÈ›a unirii. mi-a tremurat camera, fiindcă aveam două plase grele în mâini, însă nu le-am putut lăsa jos, trebuia să urmăresc această serenadă)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy