agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-06-29 | [This text should be read in romana] |
De curând, la Cluj-Napoca s-a încheiat cea de-a XIX-a ediție a Festivalului Internațional „Eterna Epigramă”, la ale cărui gale finale am avut ocazia să particip în perioada 27-29 iunie 2008.
Nu intenționez ca în cele ce urmează să scriu un reportaj despre acest eveniment și nici nu vreau să-mi consemnez cu acest prilej activitatea și impresiile sub forma unui jurnal. Doresc doar să aduc în atenția tuturor faptul că am întâlnit aici și pe câțiva dintre membrii site-ului nostru, care au avut o contribuție remarcabilă la succesul recitalului de epigramă desfășurat în cadrul festivalului; este vorba, în ordine alfabetică, de Grigore Chitul, Ion Diviza, Grigore-Marian Dobreanu, Ioan Jorz și Ioan Toderașcu. O altă mare bucurie pe care am avut-o este aceea că, la decernarea premiilor, pe scenă au urcat, pentru o mențiune Grigore Chitul, iar pentru un premiu întâi Ion Diviza. Felicitări premianților! Felicitări tuturor celorlalți nominalizați! Felicitări „Agonia”!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy