agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-07-11 | [This text should be read in romana] |
"Are ploaia tată? Cine dă naștere picăturilor de rouă?"
(Iov cap.38 aln.28) te-ai gândit mult dacă să vii să rămâi sau să vii să pleci dacă rămâi, mâinile tale ar putea sta cuminți lângă mâinile mele sau s-ar putea plimba încântate pe o partitură de pian la patru mâini ne place Brahms dar sigur ai râde și ai spune că bipolaritatea dăunează grav sănătății ar fi bine ne-am contopi și ne-am separa continuu ne-ar acompania picăturile de ploaie ploaia cântă pe mii de voci, pe mii de clape sunt atâtea variațiuni pe teme proprii ale Ploii Mame, încât mi-e teamă că au să fie momente când nu vom ști să acompaniem nici nu vom putea improviza pentru că e foarte atentă la ce fac mâinile noastre oare Ploaia are Tată? te-ai gândit mult dacă să vii să rămâi. dacă pleci, n-ai să știi ce să faci cu ele așa mari și goale plictisite de buzunare. poate doar dimineața când au să-ți mângâie fața au să tresară mirate că nu dau peste buzele mele sau speriate peste ochii mei deschiși au să-și aducă aminte de picăturile de rouă, apoi au să sară cu gândul la ploaie la Norul Mamă și Norul Tată la lacrimile mele când nu ești și vor vrea să aplaude râsul meu vesel când pisica tresare la auzul pașilor tăi.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy