agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-11-15 | [This text should be read in romana] |
părere de verde rătăcită stupid
în colțurile caldarâmului pietrele de lângă o striveau zâmbea și învăța se mlădia să nu strivească vântul o îngenunchea dansa ridicându-se zâmbea și învăța să nu umilescă ploaia o mlăștinea primea și sorbea fără a atinge mâlul zâmbea și învăța rotocoale calde fumurii îi păreau încălzind zâmbea și învăța să vadă că dincolo de este mereu și altceva atingea în întuneric o zare de lună zâmbea și învăța năzuința spre lumină pierdea repere rătăcea între sminteli neștiind să discearnă încerca să uite zâmbea și învăța: universalitatea râsului că pietrele pot fi ocolite că vântul e o punte că mâzga reflectă culoarea că înainte de a fi verde a fost galbenă în misteriosul ciclu al stingerii uitării în memorie acel galben lângă inocența albului nu o limită substitut de negru nu s-a mai dorit părere de verde martir a înțeles că în amintire se plăsmuiește calea nu era ce pietrele vedeau n-o fi fost nici ce visa era ce știa că este devenea ce împlinea zâmbea și învăța a prins stropi de ploaie sau poate lacrimi de rouă în teaca-i plăpândă mângâiere de vânt a-nălțat-o spre rază zâmbea și învăța drumul culorilor drumul aromelor și dăruind s-a numit frezie...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy