agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-03-02 | [This text should be read in romana] |
Stiti voi oare ce e un ocean?? Ceea ce voi descrie acum e destul de usor de inteles dar foarte greu de parcurs...
In noi toti cred ca putem gasi o dorinta foarte speciala, cea care ne spune despre ceilalti , ce lume nesfrasita sunt oamenii, nu s-ar termina povestea vietii niciodata, dar daca o singura data ne-am opri si am spune ce vrem unul de la celalalt ne-am aduce aminte de noi insine si am spune....toata viata mea am cautat un loc in oceanul asta si nu am vazut ca prin ochii mei curg valuri , prin vocea mea se ivesc zorile prin atingerea mea oamenii se misca si prin pleoapele mele totul renaste...Ce frumos ar fi sa ne strangem intr-un cerc ca sa reculgem ce am raspandit in pamant sa creasca , sa ne strangem fortele si sa ne intindem aripile , si sa plecam:-) sunt aproape sigur ca in acele momente totul s-ar opri si s-ar deschide portile spre urmatoare poveste care o avem de spus, dar nu e in aceasta lume , nu , nu e lumea noastra , noi avem frati si surori care nu i-am vazut niciodata , si ei ne tot asteapta...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy