agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-06-01 | [This text should be read in romana] | privește și râzi copila mea nu te uita în urmă n-ai ce regreta doar orele de zâmbet nu le vei uita privește înainte speranță ia și bea când cerul peste zi este doar umbrit uită-mă pe mine încă n-am murit... luptă cu speranță dovedește ție că ești luptătoare și încă vie. râzi copila mea râzi și zâmbeste bine că voința ta e lege pentru mine sunt mândru azi de tine și-mi doresc mereu suferința ta s-o plătesc doar eu... și peste ani de-i dulce dorul doar în așteptări scurtează timpul lungilor cărări fă o mică haltă pe străduța mea să te simt aproape să te pot vedea... știu cararea-i grea departe și umbroasă și te miști mai greu ca să treci pe-acasă dar prin dorul meu sunt multe căutări fă precum e bine eu mușc din așteptări... râzi copila mea de ziua ta râzi cu haz treci și peste doruri uită de necaz uită și de greu uită și de jale eu doinesc mereu visurile tale...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy