agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-06-26 | [This text should be read in romana] | târziu de dimineață când lustra se mișca oscilant și tavanul dublu se rotea ca ceasul de pe mâna stângă, eu priveam descumpănit la ziua de mâine care cu greu se “cotuia” spre azi dar m-am hotărât rapid ce am de făcut, o ciorbă de burtă cu ardei iute ospatarul jalnic circula printre dorințele mele de hotărât ce sunt. da! vreau și pot dar n-am cu cine... trei rânduri de pahare am schimbat de preferință cu picior elegant ca o bară lustruită de „striptis„ să ungă să lunece să răcească trecerea spre simțire din „ne” cum mi-a fost pâna acum... dar știrea că ora închiderii este aproape m-a dezbrăcat de ideea “prenupțială” vinul a devenit sec fără bulele de oxigen ce ”râgâiau” din paharul inițial ospătarul neînțelegând arsura mea interioară m-a evacuat prin dos cu dojană, prevestind ură și discordie la buna revedere, dacă-o mai fi cândva... sunt trist un lampadar aninat în luceafărul de zi legănat în mister greu de imaginat... am rămas fără prieten?
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy