agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-06-29 | [This text should be read in romana] | Azi am sa ma deschid in fata ta ca un mac de camp Iubeste-ma am sa-ti strig, Timp ne-a mai ramas foarte putin. Doar o adiere de vant! Iubeste-ma iti strig! E ultima oara anul acesta cand ma mai simt fecioara. Nu vezi cum arde iubirea.Mai tare ca soarele. Ocroteste-ma. Coboara o lacrima.Nu pe obraz.In suflet! Iubeste-ma.Hai sa traim inserarea iubirii. Hai s-o inseilam in culori intr-un tablou care sa-l uitam agatat intr-un cui pe perete. Eu,in fata ta goala. Priveste-ma. Atinge-ma. Mangaie-mi rotunjimile. Sangereaza la colturi! Patrunde-ma.Implineste-ma in samanta. In ploaie saruturi.In rafale mangaieri. Simti racoarea oceanului? Vasleste! Corbier inauntrul meu.Nu te teme de furtuni, Pe tarmuri vom ajunge numai iubire! In noapte tarziu cuibarita in ierburi luna va sorbi roua de pe petale de mac. Iubire.Iubire.Iubire vor striga stelele. Dar noi nu vom mai fi.La ceas de noapte ne veti regasi boabe de roua, risipiti peste ierburi. Iubire curgand.Numai iubire!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy