agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-06-22 | [This text should be read in romana] |
scrie:
în clipa aceasta am cel mai puternic sentiment dintre toate cele care există pe pământ: sunt pierdut. sunt peirdut pentru mine sunt pierdut pentru ceilalți în aceeași masură ascultam o melodie destul de și am realizat că și eu iubesc defapt îngeri și în nici un caz ființe în nici un caz nu mă voi mulțumi atingându-i sânii în nici un caz nu va moi mulțumi sărutându-i rădăcina gâtului acolo unde cu toții am avut un timus niciodată nu am reușit să pricep asta până acum. mai scrie odată: de ce ninge așa de urât peste mine de ce nu plouă cu broaște cu șerpi sau cine știe ce alte viețuitoare mărunte în cădere cu toții vom descoperi podeaua importanța ei într-o lume ridicată pentru a putea cădea de data asta sunt sigur că nu voi mai avea nici un fel de sprijin nu voi mai cădea peste tine nu voi mai întâlni căldura cărnii nu voi mai descoperi trezirea și nici ceea ce urmează după ea de data asta sunt pierdut. continuă să scrii: înainte să-mi iei asta te rog să te mai gândești chiar dacă voi deschide toate ușile din lume și toate lacătele existențiale chiar dacă voi striga în agoră sau în aorta deschisă pe masă pe sub masă pe lângă masă se pare că nimănui nu-i mai pasă de nici un fel de pudoare de nici un fel de adorație secretă de aceea eu nu-mi voi mai curăța camera nu voi mai plăti pensie alimentară nici unui poem nu voi mai merge încolonat la școală nu voi mai aștepta următoarea lună plină voi scrie totul acum. te rog, scrie în continuare: mă aștept la niște reprezentații de proporții uriașe la niște anchete interminabile la subiecte fantomă la teme ucise de Euclid și toți ai lui acum atunci nici nu mai contează poate că cineva tot va înțelege va veni la mine mă va îmbrățișa părintește îmi va rosti numele îmi va explica sensul vieții și îmi va cumpăra cartea și apoi nu va mai pleca decât la întâlnirea cu zidul sau poate nici atunci deci voi cei de pe trotuar eliberați trotuarul lăsați acelei persoane loc să mă întrezărească să vada plancarta mea. promit că e ultima: în clipa asta mă simt gol și ce dacă în clipa asta mulțumesc învățătoarei mele care m-a învâțat să scriu și fratelui meu că a adus CALCULATORUL în familie. PS: "te rog să nu mori!"
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy