agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - | [This text should be read in romana] |
Simt un mare gust amar in gură, iar marele nod cel îl am in fundul gâtului nu vrea să mai coboare. De ce?
Sunt două zile de când nu te văd È™i am obosit să te tot caut, ai apărut ca o viziune în faÈ›a uÈ™ii mele dar tot ca o viziune ai È™i dispărut. Ai luat ce aveai nevoie È™i ai plecat lăsându-mi doar un bilet :"Te iubesc Gabi, dar e mai bine să plec acum!". De ce? Nu mai înÈ›eleg nimic, È™i continui să citesc È™i să recitesc al tău bilet È™i să privesc urmele unde cu siguranță ai lăsat să cadă două lacrimi. Știu că am fost eu cel care te-am abandonat înainte È™i care te-a făcut atât să suferi dar m-am întors la tine, m-am treyit la realitate È™i mi-am dat seama că depind de tine. Te simÈ›i inÈ™elată È™tiu, poate că ai dreptate, poate că am simÈ›it ceva pentru alta dar nu se poate compara cu ceea ce este intre noi, mai ales acum. Tutto quello che e scrito qua è per te Selen, e se non capisci sai da chi devi andare. Magari legi qua prima che ci vediamo cosi spero che non ci sarano piu problemmi. Ti amo e ti aspeto a ritornare a casa fiore mio !
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy