agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-12-17 | [This text should be read in romana] |
Ăn jurul meu pãdurea se ĂŽnfioarã
Când umbra ĂŽnserãrii se aČterne Peste un Čopot cald ca de vioarã Ascult glasul maicii naturi eterne Či gândul meu pluteČte-n noapte Spre ale nemãrginirii plaiuri Iar pana mea pe foaie aČterne Doar sufletul Či-atâtea zeci de gânduri⌠Ce bine ma simt aici ĂŽn pustietate doar cu susurul izvorului ce-mi poara gândurile cu el⌠Câte lucruri mã ĂŽnfioarã aici ĂŽn mijlocul naturii⌠Am sentimentul ca sufletul meu s-a nãscut aici undeva din dor Či cântec Či acum se ĂŽntoarce la chemarea naturii, cuprins de o sete adâncã. Ah , ce mã ĂŽnfioarã aceastã sete mistuitoare Či totodatã tulburãtoare. E o sete a sufletului ce tânjeČte dupã ceva ĂŽncã necunoscut Či nedefinit, fãrã nume, fãrã contur. E o sete ce ma atrage Či mã ĂŽnspãimântã ĂŽn aceeaČi mãsurã. Inima mea s-a nãscut dintr-o scânteie de foc a naturii Či acum tânjeČte dupã focul scru din care s-a desprins Či cu care vrea sã se contopeascã din nou⌠Ăn liniČtea izvoarelor Či a pãdurii sufletul meu simte cã se apropie de eternitate Či ĂŽncearcã sã se ĂŽnalČe tot mai sus, ameČind ĂŽmbãtat de libertate Či de soare. Privesc bradul din faČa mea: s-a ĂŽnãlČat spre cer ĂŽntr-un ĂŽncremenit elan Či tânjind dupã libertatea zborului.Oare fiinČa mea nu se aseamanã cu el ? Mai mult ca sigur cã pot rãspunde âdaâ: mereu trupul meu rãmâne pe loc ĂŽn timp ce sufletul cuprins de rãsuflarea visãrii zboarã undeva departe ĂŽntr-o lume ĂŽn care existã numai dragoste. Aici pe pãmânt am cãutat-o dar s-a ascuns sau nu existã Či atunci o caut dincolo cu disperare: am nevoie ca adierea ei sã-mi dea cãldurã Či putere. Sufletul meu flãmând ar topi-o cu lacrimi de fericire Či m-aČ topi odatã cu ea, luminând ca o torČã ĂŽn ĂŽntuneric cu fericirea sufletului meu. Singuratatea mã apasã Či nici un suflet nu pricepe adevãrata mea nevoie de cãldurã Či atunci las tãcerea sã mã pãtrundã. Ascult liniČtea pãdurii Či tac.. cuvintele nu-Či mai gãsesc rostul⌠mã scufund ĂŽncet ĂŽn eternitate Či tac, tac devenind una cu natura.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy