agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-05-07 | [This text should be read in romana] |
SMS 7 mai 2003, 3 și 17 minute AM.
ALEKSANDAR a apărut în suplimentul de cultură Symposion al cotidianului ieșean 24 ORE. Sunt cel mai fericit om. Aleks debutat! Cu Aleks stau de vorbă ca și cu un om mare. Stăm mult și demult de vorbă. Trecură toate anotimpurile peste cuvintele noastre, cuvinte-poeme, cuvinte-probleme la mate, cuvinte-râsete, cuvinte-încă o zi cu tine în suflet. Aleks a venit cale de o mie de kilometri, la Cenaclul de la Iași. Aici l-a întâlnit pe dl Mihai Leoveanu care l-a debutat, astăzi, în paginile suplimentului de cultură Symposion al cotidianului ieșean 24 ORE. Aleksandar ... în Ziarul de dimineață ... Ochiul meu de secunde ... Ochiul meu de apă Aleksandar ... Nenăscut ... dar Trădându-l pe Arhimede ... cu Octava (neliniștea apelor), în Ancora3 ... Ancora26 Am recitit poeziile lui Aleks publicate pe prima pagină a Symposion-ului, deși le știu aproape pe de rost de pe site. Le-am citit cu lacrimi în ochi. De bucuria regăsirii atâtor emoții compactate în virtual și descătușate realității noastre. Mulțumim domnului Mihai Leoveanu pentru debutul lui Aleksandar! Felicitări, Aleks, din tot sufletul!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy