agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ The oak
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-07-08 | [This text should be read in romana] |
Paturi de spital, miros de boala, pacienti inghesuiti cate doi intr-un pat, doctori, doctorite, asistente, oameni - ce oameni - ce nervi de otel, să muncesti zilnic in stresul bolilor de toate culorile, de toate durerile, de toate amarurile, de toată moartea... Terapie intesiva, reanimare... pacient scos pe targă, cu o fundă uriasă de pansament la cap ... ochi de intrebare... de ce l-au legat asa cu fundă ca pe un cadou? - " Acesta merge la morgă, sau dacă vreti - luati-l acasa..." spune razand un brancardier...
Pasi de fuga, aer... strada... biserică, tei... asteptare, maxitaxi care nu mai vine... si-o fi mutat traseul... Copil si tată, oameni curati, frumosi... punga de medicamente... " Tată, mi-e foame... ia-mi ceva de mancare, orice...te rog, tată..." - " Ti-am luat medicamente, mai avem trei zile pană la salariu, rabda băiatul tati..." Biserică, Dumnezeu, copil tusind... tată disperat... teii si o frunza de tei plangand in hohote...Viată ca o glumă proastă...progresul acestui prezent... vămi de disperare... Să mori flămand sau să mori din lipsa medicamentelor? Aceasta e intrebarea...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy