agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2001-11-14 | [This text should be read in romana] |
Un nor de tristete de-as avea pe cerul meu l-as preface in ploaie sa-nmoaie colbul alb al drumului vietii.Rege pt oameni daca as fi i-as invata bucuria de a fi ,i-as indrepta spre locurile sacre ale inimilor lor,le-as arata adevarul si speranta.
Om daca as fimi-ar fi de ajuns sa stiu ca iubesc si ca ma iubesti.Sa-ti simt mana tremurind sub atingerea mea,in imperiul sufletului.Sa alung umbra noptilor reci si intunecoase.Ma simt atit de presat de dorinta mea nastrusnica de a avea cu orice pret iubirea ta.Si ma simt departe de orice om departe de tine.Un dor de viata imi strabate tot corpul. Pt mine ai creat o planeta cubica.Pt mine ai facut izvoarele sa curga in aer.Pt mine ai zamislit zapada de vara shi ghioceii de toamna.Ai pus ploi sa-mi cinte la pervazul ferestrei,ai sadit in stele trandafiri albi scinteietori,ai scris cu cerneala curcubeu pe bolta senina, mi-ai prins in par raze de lumina. Dimineata,datorita tie ma trezeau soaptele pamintului,glasul ierbii.Tu mi-ai aratat vraja prin care cerul face prin simpla picatura de apa cristal.Tu m-ai invatat sa introduc o scoica in loc de moneda in telefonul de la coltul strazii pentru a auzi in loc de ton minunatul sunet al valurilor. M-ai invatat sa-mi palpez infinitul din palma sa-mi cuprind nemarginirea din ochi. Si tot tu mi-ai cules amintirile din sertarele sufletului,le-ai shters de praf,iar apoi le-ai parfumat cu apa de roze!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy