agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ The oak
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-05-27 | [This text should be read in romana] |
- Þucî! vină fa-ncoași, și cați la portă la Atomii?
- M-o chemat pân` la dânsu` bre mămicî, az` dimineațî, o zâs să strâc o canî di apă în contu` ijienizării `nainti s`mî duc, n-am prișeput ghini și-o vrut să zâcî, mă duc să-l întreb pi dânsu`. - Ia stai tu pi dosu` tău în ogradî c-așeala-i vădan și nu ti chiamî el di ochi verz`. - Da și bre, ți-i șiudă că nu ti chiamă pi matali? o spus că ai păr mult pi chișoari șî pi diasupra ti-ai scăpat pi matali di vro` două ori. - Arză-l focu` di panaramî penalî, că el s-o lăcărit cât un bou în pat, bat ca porcu`, da` tu Þucî, nu pleca urechea la minșiunile lui. Tu ești fată cuminti, ca mâni fași șinșpi ani ...ș-ai să ieși șî tu ca fetili la discotecî. Apoi, di ț-oi găsî pi vreunu` macar să-ț` faci di năcaz cu unu` mai tinerel, nu cu moșneagu` ista beșânos. - Lasî bre mămicâ, că-i știu io șî pi-ăștia tineri, cum zâși matali, le dai un deșt` și ti trezești că-ț` ia și mâni și chișoare sî li exporte-n Italia. - Di undi știi tu atâtia, puițî di fatâ, n-oi fi sărit pârleazu` fa? - Să fii matali sănătoasă, că io l-am trecut cu pas domol de anu` trecut, cu Toader Acojocăriții, ăla di-anviolat-o pi bunica, da pi mini nu. - Așeala o avut mari boalî pi neamu` nostru că-ntâi la mini o vinit, în noaptea când l-o arestat pi tat`tu c-a violat-o pi sor-ta Marșica.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy