agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-09-24 | [This text should be read in romana] |
Poteca pe care alerga se テョngustase atテ「t de mult テョncテ「t picioarele goi ネ冓 crトパate ale Tincトナ aproape cト zburau.
Pトヅurea Hトブlui. Mai avea 10 minute de mers pテ「na la marginea ei cテ「nd, deodatト, o umbrト care i se proiectase peste umトビ, テョncepu a creネ冲e テョn faネ嫗 ei, gata, gata sト o テョnghitト. - Ajutoooooorrrrrrrrrr, ajutooooorrr! apucト Tinca sト strige, cテ「nd o mテ「na puternicト o prinse de camaネ兮 de in care - subネ嬖re fiind - cedト rapid, separテ「nd-o pentru o clipト de monstrul care apucト sト テョi ネ冩pteascト テョn ceafト: - Crezi cト scapi? Cuvintele lui avurト puterea de a o trezi din moarte ネ冓 de a o テョmpinge dincolo de imposibil - alerga. Era テョn picioare. Copacii テョncepurト a se miネ冂a haotic テョn faネ嫗 ei - unul dupト altul - rトピトビind din ceruri, parcト. Crengile lor o apucau de pトビ, de umeri, de sテ「ni, de coapse ネ冓-i plesneau obrajii ネ冓 tテ「mplele. Totul pトビea o conspiraネ嬖e tacitト a naturii ucigaネ册. Dar nu o mai durea nimic; absolut nimic. ネ亙 alega ... Ar mai fi vrut sト ネ嬖pe, dar pumnul pe care abia テョl simネ嬖, o trトハti rapid ネ冓 nemilos cu capul de un mal テョmpテ「nzit de ferigト. 窶戮orolele arborilor sunt atテ「t de sus, iar eu atテ「t de jos. Dumnezeu テ始suネ冓 cu greu m-ar gトピi aici!窶 gテ「ndi ea, テョnchizテ「nd ochii albaネ冲ri miraネ嬖. Bestia mai apucト sト icneascト o datト. Se ridicト de pe ea bursc ネ冓 strトハutト puternic. テ四 apucト o tuse テョngrozitoare care semトハa - mai degrabト - cu un lトフrat. * - Ea e Tinca, tatト! zテ「mbi Tudor, roネ冓nd ca un puber. - Sトビu'dreapta, pトビinte! rosti uネ冩r aceasta, plecテ「ndu-ネ冓 buzele supte peste mテ「na mare ネ冓 asprト a popii Ilarie din satul vecin. - ネ亙 e, aネ兮, mai timidト! continuト bトナatul popii, dar parintele テョi fトツu discret cu ochiul. - Aネ兮 sunt, bunトバarト acum, domniネ冩arele de clasa a 10-a, nu ? zise popa ネ冓 pufni テョntr-un rテ「s convulsiv care se transformト curテ「nd テョntr-o tuse lトフratト ...din care cu greu テョネ冓 reveni. Tinca テョネ冓 mutト bursc privirea spre pトヅurea Hトブlui ネ冓, spre mirarea celor doi, テョncepu sト cトハte ceva doar de ea ネ冲iut. Pトビea un cテョntec care izvora din mトビuntaiele fiinネ嫺i ネ冓 se scurgea pe tテ「mple. * Sト fi trecut 50 de ani de-atunci. Acum, Tinca - nebuna satului - dupト cum o ネ冲ie lumea, merge grトッitト spre cimitir, cトビテ「nd douト buzunare de pietre; face asta zilnic. Odatト ajunsト acolo, fトビト sト scoatト un cuvテ「nt, pufneネ冲e ネ冓 le aruncト cu putere spre crucea rトパosatului Ilarie - popa.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy