agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-02-22 | [This text should be read in romana] |
Nu mă deranjează ca oamenii să devină dependenÈ›i de mine, atȃt timp cȃt își doresc să se ajute singuri.
Cel mai indicat într-un conflict este să pleci înainte să izbucnească. Cine caută valoarea fiecărui lucru, va cunoaÈ™te È™i preÈ›ul acestuia. Dacă trăieÈ™ti în fiecare zi ca È™i cum ai fi fericit, cu timpul te vei obiÈ™nui aÈ™a. Nu închide ochii în faÈ›a primejdiei sperȃnd să treacă, mai bine i-ai deschide È™i ai căuta un loc înspre care să fugi. Fiecare obstacol intȃlnit te pune în situaÈ›ia de a alege. Nefericit este cel ce nu are de ales... Dacă vrei să cunoÈ™ti pe cineva, lasă-l să fie liber. ÃŽngrădit, se va manifesta ca tine. Iubirea ia forma inimii în care se află. Calitățile unui om îl definesc, iar defectele îl singularizează. Natura m-a învățat despre originea mea, iubirea m-a învățat s-o aprob. Misterul ne face să devenim mult prea curioÈ™i despre ceea ce nu înÈ›elegem întotdeauna. A zbura este acelaÈ™i lucru cu a înota pe sub apă, depinde de unde priveÈ™ti. Protejȃndu-i pe cei slabi, îi vei învăța că nu vor fi niciodată puternici. Un om care nu are regrete pentru trecut, nu va avea nici pentru viitor. Nu eÈ™ti laÈ™ dacă fugi din calea pericolului, ci doar înÈ›elept.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy