agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-03-23 | [This text should be read in romana] |
Petruța Ionescu
O dup@-amiaz@ cu mine roman Ed. E9, decembrie 2010 ÎN LOC DE... PROLOG Mulți s-au străduit îndelung, și poate că o mai fac și astăzi, să scape neșifonați din ghearele ei. Alții s-au predat, curioși, fericiți și nepăsători, - visând, poate, că într-o zi or să evadeze cumva din mrejele sale, - deloc catifelate și totuși ademenitoare. Iar Shakespeare a declarat sentențios, și probabil fără nicio sfială, - că “prizonierii” acesteia, - timizi, confuzi, abili, fățarnici, nevolnici sau cum or mai fi ei, - sunt…”morți înainte de vreme”. Dacă vreți să descoperiți despre ce este vorba, vă invit să citiți, în codul pe care-l preferați, - și povestea ce urmează, fiind, între timp, foarte atenți să n-o zăriți pe ea chiar și dincolo de rânduri, adică mai aproape decât credeți… AUTOAREA București, august 2010 ... Pentru cei interesați, vol. va putea fi gasit curand pe site-ul ed, aflat, momentan, in reconstructie. (martie, 2011)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy