agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2013-11-22 | [This text should be read in romana] | - Dl Doctor, mi-au crescut niÈ™te mânuÈ›e pe creier! - Calm, nu vă impacientaÈ›i, scoateÈ›i vă rog căciula, să vedem despre ce este vorba... - PromiteÈ›i că n-o să râdeÈ›i? - Dom’le, te rog fi serios! Aici eÈ™ti la doctor, nu la bufetul gării, sau la circ! - UitaÈ›i! - Ha, ha, ha!!! ÃŽn toată cariera mea, n-am mai văzut aÈ™a ceva! - V-am spus eu că o să râdeÈ›i... plec, să È™tiÈ›i!! - Scuze, domnul meu, dar È™ocul a fost cam mare. Și, cum se manifestă?... sau vă deranjează numai din punct de vedere estetic? - Păi, cum să vă spun...? - Cu cuvintele tale... - Mai mult seara... De exemplu, aseară, venind de la serviciu, s-au luat aiurea de unul pe stradă. - Cum, dom’le?? - Au ieÈ™it de sub căciulă È™i i-au făcut aÈ™a din senin lu’ ăla semnul cu mijlociu-n sus. - Amândouă, sau numai una? - Amândouă, zici că-s vorbite între ele. De ce? Are relevanță? - Foarte! Trebuie să stabilim, nu numai dacă sunt inteligente, dar È™i dacă È™tie stânga ce face dreapta. Și? Ãla ce-a zis, te-a-njurat? - N-am mai stat să văd... am rupt-o la sănătoasa È™i de ruÈ™ine È™i de frică. ÃŽl È™tiu pe nea ăla, lucrează la FISC. Sper numai să nu mă fi recunoscut. - Puteai să-È›i pui repede mânuÈ›ele pe ochi... să nu te vadă. - Uite că nu m-am gândit... - Nu-i nimic, lasă că È™tii data viitoare. - Doctore, credeÈ›i că se poate face ceva? - Sincer, nu cred... poate să încercăm o extirpare. - Cum? - Trebuie eliminat răul de la rădăcină. Ștergem toate urmele. - Și dacă cresc la loc? O fi cancerigen? - Ia È™i matale o bâtă È™i când mai ies la-naintare, fă-te că le dai cu bâta-n cap. Poate se feresc È™i se-ascund la loc. - Cum să umblu cu bâta pe stradă? Ce-o să zică lumea cănd o să vadă? - Hai bre, ce dracu’!! Io vorbesc de FISC, nu de pălmuÈ›ele matale!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy