agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2017-12-13 | [This text should be read in romana] |
Un copac.Stă.E o ploaie..
Stăm.Peisajul este plin.Fluturi.Carpeni. O oală.Moloz.Un drum ca un șir. O scoarță de copac.Cîteva crăci uscate. O cărare la umbră.Un tenis rupt.Cîteva paie.Un tufăriș în creștere. O buturugă.Cîteva ciuperci.Stejari. Un Soare arzător.Căldură.Vară.Ploaie. Un mesteacăn color.Frunze uscate.Un drum.Iarbă.O căprioară.Drumul iese din pădure.Se deschide o fereastră.Cîmp.Nesfîrșit.Oi.Cîini. Carpeni.O ciupercă în formă de stea.Vîrfurile copacilor.Se strecoară prin ploaie o rază.O baltă.Broaște.Oranj.Gălbui.Un trunchi de stejar.O rădașcă.Flori albastre.Albe. Mai multe ciperci albe.Un melc.Frunze pe jos ca un covor.Sus corbi.Sună.Abur de viață.Trunchiuri ca o perdea.Ramuri cu frunze.O pasăre.Castani tineri.Muschi. O intrare în pădure.Aer.O sită ruginită. Un plastic.Paie.Un drum de tractor.Ieșire.O livadă.Mere.Cu dungi roși.Aluni.O vale.Nuci.Pruni.Un drum intră în pădure.Răcoare.O poiană.Iarbă mare.Muște .Un uliu șorecar.O cracă în formă de V.Un cuib.Mușchi. O tornadă.Un cîmp cultivat.Ovăz.Un stejar bătrîn.Un drum. O oală.Ploaie.Vară.Niște paie.Un trunchi.Un cer gălbui.Soare după nori. Timp. .
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy