agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-09-21 | [This text should be read in romana] |
- Alo, bună dimineața. Sunteți domnul Costică Pelican?
- Dda, da! Cine-i acolo? - Mă numesc Irina Buruiană și vă telefonez de la bancă în legatură cu ratele de la cardavantaj. - Tună didineața. Ce-i cu rarele mele? - Poftim? Ãă…, vroiam să vă anunț că mâine dimineață trebuie să achitați suma de un milion de lei. A trecut scadența. - Cât?? - Un milion lei vechi. - Alolo! Dar abia am cumcărat un vetelizor. - Ce-ați făcut? - Romnișoară, când mă venerez mă bâlbâl. Enervez! - A! Vă bâlbâiți? - Da, ce nu-i clac? - Nimic. Spuneți-mi vă rog dacă sunteți domnul Pelican… - Da, romnișoară! Sunt Prostică Colican și am credit la bancă… De ce râdeți? Nu vă premit! - Mă scuzați vă rog… - Să nu râreți că lucrez la Jinisterul de Mustiție! - Ãă… Iertați-mă. O să… o să achitați restanța mâine? - Vă rog! Sunt fregier titulent! Grefier! Titular. - Stiți, ăă… Liniștiți-vă puțin ca să vorbim și noi ca lumea… - Mă scoaleți din rărite! Asta fac! - Ce scol? - Din sărite! - În sfârșit ceva ce-am înțeles! - Pac de flac! - Iar începeți? - Nu pii floarcă! - Poftim? - Ce? - Puteți repeta? - Ãă…, nu fii poarcă! - Mă insultați, domnule Pelican. - Ce știi mata?! Numai unul e Prostică în Mustiție! Ãă…, justiție… Așa! - Bun, atât am vrut să vă comunic, domnule Prostică Colican. Mâine trebuie să achitați rata restantă. - Cum? Cum ați zis? - Cum am zis, ce? - M-ați țignic... Jignat! Te-ai cus pe dopcă, romnișoară! Copcă!!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy