agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-10-07 | [This text should be read in romana] | Pleca azi din sufletul lui, dupa ce toata fiinta ei vibrase ca o randunica in fata fulgilor de nea. Frumusetea primejdioasa a privirilor care-o ninsesera,ii viscolise aripile. Demult poposise ea, suflet pribeag si nestiutor, in gradina palmelor lui. Isi lasase inima libera, nestiind sa o apere de povara nechemata a iubirii. Intrebari fara sfarsit si ganduri nedumerite, cusute cu iasomie. Litere noi inventate pentru numele lui. Lacrimi noi inventate pentru obrajii ei. Statuse singura, in gradina iubirii, n-o alungase si n-o primise nimeni. Pomii crescusera, florile isi inchisesera culorile de peste vara in seminte ermetice, pentru alte veri. Din curajul de-odinioara, din singura zi in care ea ii vorbise lui, ramasese cu lumina care-i veghea palpairea inimii. Il iubea si pleca, cu iubirea impachetata in frunze de cires, intelegatoare si calma. Avea in piept toate curcubeele furtunilor ; inima i-o lasase lui, ca sa-l pazeasca.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy