agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-04-24 | [This text should be read in romana] | Submited by Bot Eugen Iulian
- A -
A- Scară de coborât în alfabet. Abajur- Bec cu fustă. Acordeon- Foi care încălzesc sufletul. Albină- Ființă cu nasul de ceară. Album- Proprietate privită... Amantă- Iubita care, cum se supără, pleacă la... soț. Amar!- Sărutări la cererea spectatorilor. - B - Baionetă- Bisturiu cu ajutorul căruia ce fac operații militare. Baltă- Vază pentru nuferi. Birocrat- Unul care ne face să trăim de azi pe mâine. Boxer- Om care poate să-ți dea oricând un pumn de ajutor. Bou- Substantiv care se con-jugă... Bârfaș- Infractor. Bătaie- Educație fizică Beat- Tulburel... La minte. - C - Cangur- Unul care nu încurcă niciodată punga proprie cu punga statului. Carte- Viață pe hârtie. Cartea roșie- Fiare alese. - Lista neagră a braconierilor. Catâr- Cal cu tată măgar. Cămilă- Ducă-se pe pustiu! Chimir- Prieten la cataramă. Colac- Hora pâinii. Colb- Noroi... inspirat. Consignație- Magazin putred de bogat. Corn- Copac cu... coarne. Crapă- Soața crapului. Cinema- Artă cu stele... - D - Daltonic- Om care-și câștigă existența cu dalta. Debut- Foaie... verde. Diogene- Chiriașul lui Bachus. Disc- Roata muzicii. Dobitoc- (la oraș) Vecin care bate doba zi și noapte. - E - Eclipsă- Una care ne face zile negre. Electrocardiogramă- Scrisoare din inimă. - F - Femeie- Om dintr-o bucată. Fruct- Copil din flori. Fotbalist- Om care iese la lucru fără pantaloni. Fântână- Izvor fundamental. - G - Gemeni- Atunci când unu înmulțit cu una fac doi. - H - Harakiri- Japonez căruia i-a ajuns cuțitul la os. Hogeac- Sus-pus înfumurat. - I - Imn- Cântec cu patrie. - J - Jubileu- Prilej de-a avea merite. Jurist- Puncte-puncte... - K - Kilometru- (în industria cărnii) Cârnaț fabricat cu kila și furat cu metrul.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy