agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-06-08 | [This text should be read in romana] |
Carne, sânge și oase imi acoperă sufletul....
Mă mir cum imi răzbate spiritul prin atâta cărnăraie printre trosnete de oase, pârăituri de coloana și junghiuri. Inteligența ne coboară in labele picioarelor și acestea se umflă grosolan, se inroșesc și duhnesc. Ființe"sublime", adevărate gazde pentru musafiri neinvitați și omniprezenți ca stafilococii, streptococii, coșurile, bubele, verucii, viermii intestinali,polipii,sifilisul și folosiți cu succes pe post de crescatorii de ciperci. Avem sex apel pentru candidoze, micoze,gonoree și ne facem de cap cu Trichomonas si Chlamydia. Superiori ca specie prin trombofeblită, rinită, pancreatită, laringită,faringită, otită,anexită, sinuzită,hepatită, cistită. Suntem rude cu d-nii Malign, Benign, Cronic, Acut și Subacut. Ascundem sub haine largi dermatite, celulite chinuite exprimând frumosul, care emană din sufletele noastre demiurgice de abator. Suntem "plini" de carențe de calciu, de vitamine, de magneziu și uneori de carențe de imaginație. Concluzie: Bucură-te, trăiește cât mai poți căci o inteagă armată slinosă lucrează pentru prabușirea ta și poți crăpa oricând.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy