agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-07-21 | [This text should be read in romana] | Submited by serban georgescu "Însuși acel Iisus, al cărui nume îl pomenise preotul de atâtea ori cu glas șuierător și-l lăudase cu tot felul de vorbe ciudate, acel Iisus a oprit tot ceea ce se făcea aici; a oprit nu numai vorbăria aceasta fără rost și vrăjitoria pângăritoare de către preoți-învățători asupra pâinii ăi vinului, dar a oprit în chipul cel mai hotărât ca oamenii să-i numească învățători pe alți oameni, a oprit rugăciunea în biserici, a poruncit ca fiecare om să se roage în singurătate, a oprit chiar bisericile, spunând că El a venit să le dărâme și că trebuie să te închizi nu în biserici, ci în duh și în adevăr... Nimănui din cei care erau de față nu-i trecuse prin minte că tot ce se petrecea aici era cel mai mare blestem ăi cea mai mare batjocorire a lui Christos însuși, în numele căruia se făceau toate acestea. Nu-i venea nimănui să creadă că crucea aurită cu medalioane smălțuite în colțuri, cu care ieșise preotul și pe care o dădea credincioșilor s-o sărute, nu era altceva decât imaginea spânzurătorii pe care pătimise Iisus, tocmai pentru că oprise ceea ce se făcea acum aici în numele Lui. Nu-i venea nimănui în minte că, chiar acești preoți care-și închipuie că mănâncă trupul și beau sângele Domnului, sub forma pâinii și a vinului, îi mănâncă în adevăr trupul și-i beau sângele, și aceasta nu în bucățele de pâine și în vin, ci prin faptul că nu numai că-i înșeală pe cei umili, de a căror ființă s-a pătruns Christos, dar îi lipsesc chiar de cel mai mare bine și-i aruncă în suferințele cele mai crude, ascunzându-le oamenilor destăinuirea adevărului pe care l-a adus El". (în traducerea Luciei Demetrius)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy