agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-03-06 | [This text should be read in romana] |
- Mnește puiu’...
- Ce-ai zis, Mișule? - Cum? - Ai vorbit în somn! - Mda... Noapte bună. * * * - Auzi, Mișule? - Ce vrei? - De ce-ai spus puiu’? - Visam dragă... - Pe cine? - Nu știu, că m-ai trezit brusc. - Nu pricep cine-i Puiu’. - Visam, dragă... - Visai, visai – dar pe cine? - Vreun pui... - Așadar recunoști că te gândeai la altcineva! - Ești absurdă..., lasă-mă să dorm. - Bine, somn ușor! * * * - Auzi, Mișule? - Ce vrei? - Ai făcut burtă, tu! ți s-au lăsat mușchii feței și scrii trist! - Dacă stau toată ziua în fața calculatorului... - Trebuie să faci sport! - Mda. Merg mâine la Class Fitness Club, voi face Spinning Ionuț. - Adică? - Nu știu, ceva cu biciclete... * * * - ’Neața! Am venit la Spinning Ionuț. - Prima oară? - E na! Profesionist! - Mergeți la vestiar să vă echipați. - Cum traduceți aici Spinning Ionuț? - Păi, Spinning înseamnă aerobică pe bicicletă și Ionuț e antrenorul... Acolo. - Salut, Ionuț. Nevastă-mea a zis că am burtă, vorbesc în somn și s-au lăsat mușchii faciali. Câte ședințe îmi trebuie? - Spinningul nu-i masaj, este o gimnastică deosebit de complexă... Atenție, să începem! Ridicați-vă și pedalați în ritmul muzicii..., mișcați-vă tot corpul... Sus în picioare, mâna stângă sus și: unu, doi, trei... Mâna dreaptă sus, rămâneți în picioare, pedalați și: unu, doi, trei... Giuliana, vino să-l înveți pe domnul să stea în picioare. Și: unu, doi, trei... - Profesionist și deja gâfâiți..., de ce n-ați venit la începători? Uitați cum se procedează: trebuie să mișcați poponețul... - Poponețul?! - ... să vă relaxați picioarele din mers. Dacă le țineți încordate, nu rezistați nici zece minute. Mișcați-vă mai mult! Spatele drept... Așa, acum vă las, mă duc la începătorii mei. - Atenție, rămâneți în picioare, mâna dreaptă pe ghidonul din stânga, balansați brațul stâng pe lângă corp... și: unu, doi, trei... Acum invers: unu, doi... Giuliana, i-au ieșit domnului picioarele din pedale... - Atenție, așezați-vă și pedalați repede! Ridicați mâna stângă la ceafă, brațul dreapt sus: unu, doi, ... Acum invers! Giuliana, ia picat domnului prosopul, chiar pe roată... - Atenție, rotiți brațele înainte, rămâneți în picioare! Scihmbăm direcția, pedalăm invers cu brațul stâng sus și: unu, doi... Giuliana, ia picat domnului sticla cu apă sub pedale... - Atenție, aplecați-vă peste bicicletă ca pentru coborâre, pedalați în cea mai mare viteză! Ridicați-vă, îndoiți brațul drept deasupra capului și: unu, doi, trei... Acum invers: unu, doi... Giuliana, a picat domnul...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy