agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-10-12 | [This text should be read in romana] |
Radea ca o nebuna, frumoasa mea iubita; as fi vrut sa fiu eu acela care sa-i spuna toate acele glume, sa-i povesteasca toate acele intamplari de un umor pueril, care acum nu mi-ar putea smulge nici macar un zambet amar. Il dispretuiam pe acel baiat, simteam dispret chiar si fata de ea si totodata ma dispretuiam pe mine. Eu, care niciodata n-am tinut la vreo fiinta, exceptandu-i poate pe parintii mei, ajunsesem as putea spune din intamplare, in ghearele reci ale geloziei. Si vai, cum te sfasie intr-o crunta suferinta si te chinuie smulgand fasii-fasii din carnea si sufletul tau si-asa sfaramat. Eu, care niciodata n-am varsat vreo lacrima de regret, care mereu am fost nepasator fata de tot ce ma-nconjoara, eu m-am coborat in mocirla in care traiesc oamenii, pentru o bula ce licarea in noroi, pentru o fata oarecare si am riscat doar pentru o clipa de placere cu libertatea sufletului meu nemuritor. Acum tot ce mai simt este aburul intepator al geloziei mele si amintirea dulce a surasului ei, si stiu ca nu sunt pentru ea , si nici dragostea ei nu exista ca sa mi-o daruiasca .
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy