agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-01-25 | [This text should be read in romana] | Submited by alexandru pop
GRIGORIEV (lovindu-l pe Semionov peste gură): Iată, sosește și iarna. E timpul să facem focul în sobă. Dumneavoastră ce credeți?
SEMIONOV: După părerea mea, dacă examinăm cu atenție observația dumneavoastră, cred că este într-adevăr timpul să facem focul. GRIGORIEV (lovindu-l pe Semionov peste gură): Și ce credeți, în acest an va fi o iarnă grea, sau una blândă? SEMIONOV: Dacă judecăm după vara care a fost ploioasă, iarna va fi grea. Când vara e ploioasă, iarna întotdeauna este geroasă. GRIGORIEV (lovindu-l pe Semionov peste gură): Ei bine, mie nu mi-e frig niciodată. SEMIONOV: Este foarte just ceea ce ați spus, având în vedere că niciodată nu vă este frig. Aceasta este natura dumneavoastră. GRIGORIEV (lovindu-l pe Semionov peste gură): Eu nu răcesc niciodată. SEMIONOV: Of! GRIGORIEV (lovindu-l pe Semionov peste gură): Ce – „of”? SEMIONOV (cu fața în palme): Of! Mă dor obrajii. GRIGORIEV: De ce te dor? (Și, cu aceste cuvinte îi dă lui Semionov o lovitură peste gură.) SEMIONOV (căzând în scaun): Of! Nici eu nu știu. GRIGORIEV (lovindu-l pe Semionov cu piciorul în gură): Pe mine nu mă doare nimic. SEMIONOV: O să te dezvăț eu, pui de cățea, să te mai bați! (Încearcă să se ridice.) GRIGORIEV (îl lovește pe Semionov peste gură): S-a găsit cine să mă-nvețe! SEMIONOV (cade pe spate): Canalie parșivă! GRIGORIEV: Mă, fii atent cum te exprimi! SEMIONOV (încearcă să se ridice): Eu, frate, prea le-am suportat pe toate. Acu îmi ajunge. La tine, se vede treaba, nu merge cu frumosul. Tu singur ești de vină. GRIGORIEV (lovindu-l pe Semionov cu călcâiul în gură): Spune numai, spune! Să te-aud. SEMIONOV (cade pe spate): Of!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy