agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-04-12 | [This text should be read in romana] |
Esti putin cam departe pentru mine. Nu prea mai stiu sa te inteleg, nici macar nu mai sunt atenta la ceasul care e fix. Fix acolo unde ne masoara timpul. Cat de infinita e eternitatea, daca deja ma satur de tine ca statuia de vitrina?
Stai sa iti explic... Ieri erai binevoitor sa imi explici cum e cu forta magnetica, azi uiti ca nu toate sunt fizice si chimice. Orice, oricum, oricat sunt pentru tine, eu inca te caut pe-aici pe-aproape. Ne iubim si la "n" kilometri distanta, ne dorim si la "n+1" kilometri departare, dar ce pacat ca suntem prea aproape ca sa ne mai gasim! Si totusi am puterea sa iti zambesc si sa iti comunic prin telefon cum e cu alchimia Te crezi demon? Ma vezi inger? Hai sa inversam rolurile si promit sa nu-ti ranesc aripa cu prea multa brutalitate. O sa gust din tine putin cate putin, si daca sorb cu zgomot din sangele tau crud, loveste-ma cu un dinte in talpa si promit sa nu tip atunci cand stiu ca nu mai sunt a ta... Doar pentru o zi, stiu.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy