agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-07-29 | [This text should be read in romana] |
Casa ELIAD.....club folk....Am trecut de nenumarate ori prin fata ei.De fiecare data in graba,cu treburi urgente de rezolvat,de fiecare data cu regretul de a nu ma putea opri sa vad ce este inauntru.Casa ELIAD...club folk....nostalgie.Ei bine,nostalgie,da!Sunt la o varsta la care pentru mine cuvantul folk este magic,sunt la o varsta la care pentru mine cenaclul Flacara sau serile de muzica folk si poezie insemnau viata,energie,putere,descatusare,nevoia de a trai.Am cantat,am scris am compus dar.....inevitabil anii trec,se strang alte si alte probleme,parul albeste la tample iar anii tineri se strag,acolo,undeva,intr-un coltisor al inimii.Si treci pe langa Casa ELIAD si iti sclipesc ochii,coltisorul cu amintiri se zbate mai puternic,si,te intrebi:ce este acolo?cum o fi inauntru?se canta?se spun poeme?
DA!se canta,se spun poeme,se joaca teatru!se emana cultura(e prea pompos?poate ca nu) Am fost acolo,am intrat!M-a luat de mana Bogdan,ursul nostru,deh,ba,m-a pus sa iau si chitara cu mine,si m-a dus ACOLO! Demisol,cafenea?Pe pereti,chipurile monstrilor sacri ai folk-ului romanesc,instrument muzicale,un aparat vechi de filmat,rumoare calda,chipuri noi(pentru mine),chipuri senine,degajate,intr-un cuvant "cenaclul Agonia"daca mi se permite sa spun asa,caci pentru mine ce s-a intamplat acolo a fost un "cenaclu"(nostalgia mea,deh) Si a fost un VIS!Mi-am plimbat ochii pe cuier ca sa zaresc poemele atarnate ale lui Lupisor,care imi mangaiau auzul, mi-a descretit fruntea Sache si fetele lui cu "Madicina muncii",si apoi o intraga valtore de nume soptite de Bogdan la urechea mea:Amalii,Dora Violet,Oana Ditu......nu mai stiu!I-am iubit pe toti.Mi-au patruns in coltisorul meu usor prafuit si mi-au inseninat amintirile. Am urcat si eu pe scena!Bogdan,Silvia,Anita,Loredana,am interpretat un pasaj de Cehov,am cantat,am recitat,si totul firesc de parca am fost acolo dintodeauna! Multumim "AGONIA"ca ne-ati primit si ne-ati adoptat.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy