agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ The oak
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-07-01 | [This text should be read in romana] | Amărăciune Omul e singura ființă care-și cârpește rănile cu petice din pielea lui. Nonconcizie Sunt unii atât de infatuați încât reușesc să se scalde într-o mare de vorbe de prisos, fără să spună absolut nimic, ceea ce înseamnă că mai au foarte multe de învățat. Una e semnul, alta e sensul și-n fine cu totul altceva e semnificația vorbelor (cuvintelor, noțiunilor). Reclamație L-am plătit să-mi șteargă parbrizul, dar el mi-a șters geaca și casetofonul. Sportivă Balonul s-a scurs pe lângă linia de fund și-a fost… gol Argument Pământul, Soarele și Luna se învârtesc, nu-i așa? El de ce n-ar face-o? Pasiune Și-au dat sufletele unul altuia, așa încât lor le-au rămas doar trupurile. Explicație L-au ridicat în slăvi ca să-l doară căderea. Filosofică Când doi se ceartă, s-ar putea spune că materia cenușie intră în opoziție cu anti-materia cenușie. Cinstit Ori de câte ori visez bani mă cert cu nevasta că cheltuiesc “prea mult”. Adevărul e că asta nu se întâmplă decât de două ori pe lună… Profesională “Medic primar principal”. Principal, adică: medic pe cât e de primar și primar pe cât e de medic… S-a răsucit Hipocrate în mormânt.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy