agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-01-24 | [This text should be read in romana] |
*
Nu se mai strică nimic. ** Toate sunt în regulă – chiar și abjecțiile. *** Așteptările au depășit orice limite: așteptăm întoarcerea lu' Vanghele Marean I-ul din USA – e de presupus că CIA și eneiseiul l-au dat în urmărire generală 24 de ore din 24. **** Mai mulți cetățeni de bună credință sunt în culmea extazului după ce s-au uitat la emisiunile politice televizate. Anul ăsta e unul portocaliu – după cum spun revistele de modă. Toate femeile umblă-n limbă după lenjerie intimă de culoarea asta. Nici comentarii nu se mai fac. Totul e blocat din rațiuni și din bun-simț. Marea majoritate a femeilor care poartă pantaloni sau fuste cu fermoar suferă de un soi de blocaj: le încremenesc mâinile numai când le vine ideea să deschidă fermoarele. Despre bărbați și ce se petrece în capul lor nici nu se mai vorbește – unii dintre ei fac blocaje renale chiar când au pisoarul în față. ***** Sătenii din Ceamurlia sunt paralizați de când li s-a spus că trebuie să-și asigure casele. Unele prevederi din asigurări propun și asigurarea pentru “risc politic”; pentru a nu mai vorbi de aia pentru bangul sonic – mă rog: supra-sonic! Dar... câte nu ți se pot întâmpla ție? D-apăi casei tale? ****** Comuna Maglavid a devenit oraș cu acte în regulă. Profetul a fost dat dispărut. Era un cioban ce și-a permis luxul să mai și moară fără să-și ceară dosarul de urmărire aflat în arhiva CNSAS-ului. ******* Spitalul vienez de șapte stele l-a trimis acasă pe recent internatul de urgență duhovnic românesc din rațiuni medicale numai de administratorii spitalului știute. Notă: ni se spune de nenumărate ori că avem probleme cu bila, dar nu ni se spune despre care-i vorba, așa că suspendăm temporar discuțiile pe tema asta.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy