agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-08-27 | [This text should be read in romana] |
seară-dimineață
ziua întâi așteptare abstractă artă pietre desprinse apariția scării zborul cocorului primul personaj rănile tomisului cicatrizate-n amiază reticulări ascunse-n vederea nudă spune ochiul taci ascultă pierduta poveste albă cercuri-apă acoperiri urmele nereidelor plină cuta-n otrăvuri verzi floarea roșie-n ferestră cântecul pântecul visul roua pașii desculți vămile sufletului taina-și îmbracă haina pelerine treiul șaptele-n cinci uși regina viespilor bâzâie-n cupă crescuse lângă piatra piramidală oglinda ovală inorogul culorilor linia bifurcată amprenta gândului rămășag stăpânire așa a fost să fie acum miezul foc meridianul locului regula jocului portativul motiv scama tivului genul dativului povești scrise-n prima escală frust îngust vetust ochelarii calului secțiunea paharului (Y) secunda-n înțelegerea piticului călărind uriașul nașul gioale foale marțipane matroane patroane actrița furioasă textul pretextul viclenia case spargeri frângeri plângeri cucutaria-n cucutania croitoresei licuricilor pălărierul furnicilor albina musca broasca mormolocul peștele gânduri rostogolite scară dimineața seara prânzul mânzul iapa săpături spălături înjurături iubiri papagalul manechinul vinul colivia bucuria pălăria indicatorul lambda ridicat rang împărătesc clasa resturilor modulo 12 patul răvășit integrala curbilinie busuiocul serii amiaza căpșunăreselor rochia mireselor nechezat cal val mal bal păpușari mimi frici râs isteric babalâie tataie mamaie gândăcei piciorușe kafka zicere-n izvorul nopții zar rotund șoptirea scrisă rotunjimile-n pânzar colț barbar bizar bazar bar zar privirea rotirea amintirea buza-ruptă-n cortină cabina oglinda ovală cala logodna matroana patroana dulapul cheia cântecul pântecul sufletul nașterea piatra izvorul botezul rostogolire clipa albastră-n ecou Constanța, 27 august, 2011 ((PS): Vezi Matei 7, 14-16, 21-24 și mai ales thalesieni tomitani 5, 15)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy