agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2012-03-12 | [This text should be read in romana] |
* Biblioteca este mausoleul Cărții, unde vin cititorii și îngenunchează în fața ei.
* Buchiile negre din cărți au luminat, luminează și vor lumina Omenirea. * Adevărul e mesagerul lui Dumnezeu, iar Minciuna – al Satanei. * Adevărul este oglindirea obiectivă a unui eveniment, iar Minciuna – schimonosirea lui. * Minciuna cu ochelari fumurii e mascată - se teme de Lumina Adevărului. * Deseori Adevărul nu este acceptat, deoarece în capul mesei tronează Minciuna. * De când Dumnezeu ne-a lăsat singuri, de capul nostru, Pământul se cotilește... în hău. * Cenzura nu piere. E veșnic vie și se simte bine în orice regim. * Când mărul îți cade în cap, mai întâi apare cucuiul, apoi ideea. * Când sunt date uitării tradițiile neamului, dispare și națiunea. * Textul cu greșeli este precum un costum nou, împroșcat de noroi. * Gaura de "ozon" este hogeagul pe unde se elimină "gazele de eșapament" ale Pământului. * "Gaura neagră" - aparatul genital al Galaxiei care fabrică stelele. * Arta este un "plagiat" al creației divine - maestrul imită Natura-mamă. * Aforismele sunt niște propoziții scurte, dar nu toate propozițiile scurte sunt aforisme. * Unii trebuie să trăiască o viață întreagă, până-i cunosc rostul. * Fiecare om gustă din dulceața și amărăciunea vieții: unul mai mult, altul – mai puțin. * Dacă toți oamenii mai des și-ar aminti că-s muritori, cred că ar fi mai buni. * Omul nu poate evita moartea, dar poate să-i îndepărteze sorocul. * Liniștea sufletească aduce sănătate, iar neliniștea – maladii. * Omul se simte nemuritor, deoarece lutul Creatorului etern este.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy