agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2015-01-01 | [This text should be read in romana] |
ți-au aruncat peste tot cu petarde și artificii în ochi
te-au amețit cu șampanie și care mai de care ți-au urat mincinos "la mulți ani 2015" taman în clipa în care ai fost atins de aripa morții de parcă tu ai putea să te rupi din strânsoarea lui unu și asta să nu vezi că pe pământ se mai moare de foame de sida ebola de cancer să nu auzi cum oftează refugiații și dezrădăcinații lumii în dorul de casă să nu știi de asasinii politici industriali economici financiari și nici ce pun la cale-n culisele păcii nebunii doritori de războaie să nu simți aerul împuțit apa tratată călâie mâncarea cu-otrăvuri și peste tot batjocora față de semeni ură lăcomie prostie... bătea pendula prelung ca un clopot la mort ultime secunde credeam că la ușă e un întârziat urător am deschis-o nimeni atunci cred că te-ai furișat înfrigurat din geru de-afară te-am luat cu mine în pat și te-am învelit cu sufletul meu peticit dar cald și ți-am zis înainte s-adorm stai liniștit ne-om descurca într-un fel lipește-te bine de mine anule nou că ești bine venit...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy